drain your blood watch it pour drain your blood bleed no more

Hejhej! Hoppas att ni har en fin lördagskväll (: Jag sitter och läser ur världens absolut sämsta bok, jag hatar den verkligen. Har inte läst mycket alls, men det är hittills värdelös. Ämnet är jätteintressant så det är ju tråkigt att boken suger. Jättedåligt skriven, jättemycket felstavningar och konstiga meningsuppbyggnader. Buuh. Funderar på om jag helt ska skita i att läsa boken faktiskt, för jag tycker ändå att eftersom jag själv betalar för min utbildning ska det fan vara bra också annars tänker jag inte göra det. Jag har betalat för en obligatorisk bok, där redan på baksidan, är det två stavfel. INTE OKEJ, MIUN!

Tror jag ska kika på film och värma middag istället faktiskt. Kanske ska kika på Mythbusters :D Ooh det blir det!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad är det för jävla bok?

2011-02-26 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0