i was blinded my shame

Hallå! Lite lustigt med den där boken, för jag tycker att den är bra, men det är superjobbigt att läsa den. Jag orkar typ 20 sidor sen behöver jag en paus. Blir ganska ineffektivt. Men jag fick för mig att testa det där "smokey eye effect"- grejjen (så nu sitter jag här sminkad? xD) och det kan bli bra. Alla som känner mig vet att smink inte är min starkaste sida, men det kan nog bli ganska snyggt med lite träning. (:


Och när jag fotade så såg jag att jag har ett antal döda pixlar på min älskade systemkamera >: Dax att uppdatera till en ny kanske? Någon med 13.000 över till ett nytt hus? Fast å andra sidan är min kamera numera ganska gammal och flitigt använd, så det kanske inte är så konstigt.. Men grymt tråkigt!!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Väldigt fin bild och snygg smink! I like

- Tjoh - vill gärna bjuda på en ny kamera, men har inte riktig råd just nu suck

2011-02-09 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0