if i tear you open wide, take a look inside, are you pretty?

Godmorgon! Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, orkade verkligen inte kliva upp halv tio idag, sov ganska dåligt inatt med. Men nuså! Och katterna har fått frukost, så nu är de lyckliga också. Helt galet vilket fetto Mitzi blivit sen vi steriliserade henne xD Hon är inte fet (än) eller så, men hon äter hela tiden, om det finns mat. Förut har frukosten alltid räckt fram till middagen och det har jämt funnits lite mat kvar innan kvällsfikat, men nu är allt slut efter en kvart. Hon har alltid varit kräsen, exempelvis har hon aldrig ätit kyckling, men nu äter hon allt. Neija har jämt jamat när det är dax för mat, nu har Mitzi börjat med det också och hon sträcker sig efter maten när jag håller i den. Fan, måste vara försiktig så hon inte blir fet på riktigt xD

Men jag ska gå och koka kaffe och försöka vakna till, sen vet jag inte vad jag ska göra.. det får tiden visa ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0