if it wasn't for all that you tried to do i wouldn't know just how capable i am to pull through

Hejhej! Nu är jag hemma från skolan, jätteintressant föreläsning tyckte jag! Det handlade mycket om hur världen styrs, vilka olika typer av "regeringar" det finns; ekonomiska, politiska, kulturella och ekologiska. Och han pratade mycket om hur det i slutändan är ekonomin som styr, de som har pengar har makt. Sen pratade han om EU också, och jag är starkt emot EU, och jag tycker verkligen att det är idioti att Europa är så dum att de går på något så dumt som Europeiska unionen. Okej, man måste nästan ge EU lite credit, eftersom att allt som de gör rätt under näsan på oss gör USA också, men de försöker dölja det. Så egentligen är EU smartare som vet att de får större makt om det är "öppet". Men jag är som sagt emot EU.

Har just fikat lite, ska snart dricka kaffe när Fredrik kommer hem igen, och bara ta det lugnt hela kvällen. Hoppas att ni alla får en bra måndag också! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0