if you want to play it like a game well, come on, come on, let's play

Heej på er! Har just ätit lite kvällsfika, rostade mackor med sylt/ salami och brieost. Goott eller vad :D Jag sover så mycket bättre efter att jag ätit, hatar att gå och lägga mig hungrig. Så nu väntar sängen och boken, så ska jag försöka somna ganska snabbt. Men, dagens utmaning; Min favoritplats. Hemma! Definitivt hemma, jag älskar att vara ute och träffa folk och göra grejjer och så, men hemma är alltid bäst. Här är det liksom jag och Fredrik som kan bestämma hur vi ska ha det, våra egna regler, egna tankar, känner mig alltid trygg och här behöver jag aldrig låtsas eller så. Mjo, hemmakär det är jag allt! Och, no offense mamma, men jag skulle aldrig kunna flytta till mina föräldrar igen. Eller till någon plats överhuvudtaget som jag inte själv har valt. Men det är nog för att jag bott hemifrån i snart fyra år.. så det är liksom inte hemma hos mamma och pappa längre, där är jag och hälsar på och myser en sväng med dem, men jag är inte hemma där. Hemma i min underbara lägenhet med Fredrik och kissarna mår jag bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0