i'm never gonna be stopped, like it or not

Godmorgon! Hoppas att ni alla har en fin onsdag (: Jag tycker att jag var riktigt duktig på att kliva upp idag, tio klev jag upp. Duktig Emily! Men vaken vill jag ändå inte påstå att jag är x) Så jag sitter nu och ska kolla på Days of our lives innan jag ska fortsätta läsa. Känns som en riktig tvättäkta läsdag idag, vet inte varför. Så ska det göras lite god frukost och gott kaffe också. Har köpt världens bästa yoghurt; Vanilj/ äpple och kanel. Suupergott! Och så med müsli till och ett glas annanas/ apelsinjuice. Oslagbar frukost, eller vad säger ni? :D

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tidigt och tidigt-:) hehehehe Jag hoppas du får en skön dag!

p o k

2011-02-09 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0