mister preacher, tell me what's right, send the double figures, you'll see the light

Hallå! Woo, min huvudvärk börjar släppa :D Hurraa! Det var ju också bara.. tre dagar? Eller nåt sånt? Nu är mitt största problem bara att det i princip inte finns mat kvar här. Funderade på att beställa hem (ehehehe lat) mat från pizzeria eller nåt, men man måste köpa för minst 100 kr då.. Det blir mycket mat för en liten människa xD Imorron ska jag gå på Ica och handla MAAT!

Jaja, jag kollar på Burlesque i alla fall, Mitzi har fått sin medicin (inte roligt) och det är fredag kväll, jag vill ha riktig mat och cola! Hm.. kanske slutar med att jag beställer hem ändå. Kan ju alltid stoppa i kylen till imorron.. Oh well, ha en bra fredagskväll! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0