she's a myth that i have to believe in, all i need to make it real

Hallå! Buuh har just varit och lämnat Mitzi hos veterinären, känns inte alls bra. Jag höll på att äta middag och så såg jag att hon försökte slicka på såret, men då hade det blivit jättejättestort! Typ en centimeter, och jag skojjar inte som blödde och varade. >: Så fick jag tag på Fredrik som ringde Tobbe, för han har bilen nu när Fredrik är borta, så åkte vi dit och hon hade jättehög feber också. Uscha, känns jättehemskt! >: Men nu är hon där i alla fall så ska vi åka och hämta henne runt sju igen.

Själv har jag knaprat alvedon så jag känner mig nästan pigg nu. Nu måste jag bara komma på nåt att göra för att inte tänka på min lilla bebis som mår dåligt... >:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0