some children died the other day, we feed machines and then we pray

Hallå! Tiden har bara rusat iväg idag, som tur är. Jag blev jätteförvånad innan när jag hörde en välbekant nyckelknippa utanför dörren och in kliver Fredrik! Haha det var en väldigt trevlig överraskning. Men han var tvungen att åka på en gång, han skulle bara hämta en grejj. Egentligen har de sportlov den här veckan med teatern, men då ska han vara i Åre istället. Under sportlovsveckan är det tydligen en jättestor schlager show som hans föreatg står för, så då ska han vara med där som ljudtekniker tror jag. Lite kul är det ju! Och sen har jag bara kollat på Gilmore Girls hela dagen. Och ätit godis och myst med katterna!

Nej men jag ska fortsätta kolla på Gilmore Girls i alla fall. Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0