somebody's little girl dreams of the things she's read or the monsters in her bed who hacked her to bloodmeat

Hallå! Någon mer än mig som tyckte att melodifestivalen var otroligt värdelöst? Hahaha det är ju nästan pinsamt alltså! Tror inte att jag kommer kolla på det så där jätte slaviskt i alla fall.. xD Nästan så att jag funderar på att gå och lägga mig snart- är supertrött. Lägga mig och läsa tror jag (:

Men jag har i alla fall kommit på dagens utmaning tror jag; En första.. KÖTTBIT! :D Jo, förr i tiden (när jag var ung och dum) så var jag vegetarian några år, ungefär 3 år tror jag. Men sen började jag hos dietisten och fick trät för det och fick välja mellan att äta mycket mer av det jag åt, eller helt enkelt byta till kött. Jag valde köttet. Och, jag blev jättedålig i magen! Jag och Fredrik tänkte att vi skulle ta det försiktigt, så vi gjorde paj med ganska lite köttfärs i, men jag hade ont i magen hela kvällen. Några dagar senare i skolan bestämde jag mig för att testa igen, då var det kyckling. Då blev jag också jättedålig! Men tredje gången gillt så blev det lite bättre. Men det tog ett tag innan jag kunde äta kött helt utan att må dåligt faktiskt. Idag skulle jag aldrig byta bort kött igen, för min kropp mår så sjukt mycket bättre, men det var ångestladdat måste jag erkänna. Haha, jag hade ju sånna här knappar på där det stod "kött är mord", helt galet xD

Menmen, nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0