we can't blame this world forever

Hejhej! Har hämtat Mitzi igen för någon timme sen, hon är fortfarande omtöcknad från att hon blev nersövd så hon ligger bara och sover nu. Men tydligen var det inte själva operationssåret, utan det var liksom bredvid. Hon fick sy också. Men jag fattar inte vad det kan vara! Det gick ju så fort liksom. Har försökt kolla runt lite på forum, och det bästa jag kan hitta som stämmer in är juvertumör, för det är på samma ställe som såret är. Men det blir tydligen mest bara en böld som växer, så det stämmer ju ändå inte. Annars kan det vara någon hudinfektion eller allergi, men jag har ingen aning. De tog fan inga prover på henne! Konstaterade bara att det inte var operationssåret, och sydde igen henne. Det gillar jag faktiskt inte. Stackaren måste ha tratt igen, fast jag funderar på om jag ska köpa en body istället, för hon kommer ju fortfarande åt såret med kanten på tratten liksom. Läste att det kan vara ett bra alternativ. Ska ner på stan imorron så jag ska kika eftre en då!

Men det blir nog inte så mycket sömn inatt, plus att jag vill försöka hitta en orsak till att hon fick såret... Egentligen är det så typiskt eftersom att jag var så nojjig innan operationen, självklart ska det bli någonting allvarligt sen. Nästa gång skiter jag i att folk säger åt mig att jag inte behöver oroa mig, jag tänker definitivt oroa mig!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kram

2011-02-24 @ 21:43:07
Postat av: Erika

Stackars liten, hoppas hon kryar på sig! :(

2011-02-25 @ 09:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0