we used to love ourselves, we used to love one another

Hallå! Nu är min kladd snart klar, tog några sega timmar och kollade på I am legend och typ skrev under pausen. Haha, fast fail på mig! Jag missade totalt hur den slutade just för att jag råkade titta ner i boken en kortis då, så ja. Hur slutar den? xD Haha. Har spenderat en timme på en asdryg fråga; Ge några exempel på hur de olika försörjningsarenorna har förändrats de senaste 150 åren. Like, palla! Och jag vet inte ens om jag hittat tillräckligt, hittar bara fram till 1960 i boken, buuh. Men nu släpper jag den och går över på de sista två frågorna, sen ska Emily sooova! Sov så gott allihopa, hörs imorron (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0