we'll be right back where we started from

Hallå! Har ni en bra fredagskväll? Jag har det ganska okej, gosar med katterna och tittar på O.C., var ju hur länge som helst sen! Men jag måste erkänna att jag saknar Fredrik >: Hatar att sova ensam, tror nästan att jag ska stanna på soffan inatt ^-^ Slippa känna den där jag-är-ensam-utan-dig-känslan, om ni fattar. :P Jag är inte van att sova ensam jöö! Förutom när jag varit och jobbat under somrarna så har jag inte sovit ensam sen jag var femton.. och till och med när jag jobbar har vi försökt att inte sova från varandra mer än nödvändigt. Det är ju i alla fall tur att jag har katterna!


Kommentarer
Postat av: Fredrik<3

Stackars. Jag saknar dig med gumman... <3

2011-02-12 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0