we're all stars now, in the dope show

Hallå! Jag struntade faktiskt i att gå till skolan imorse, för när jag vaknade kände jag att jag verkligen inte skulle kunna hålla mig vaken genom en föreläsning. Men tydligen hade jag inte missat alldeles för mycket för de andra hade gått hem de med xD Men jag åkte i alla fall snabbt ner på stan och fick hjälpa att ta bort kulan på piercingen, beställde tatueringstid (9:e mars klockan 12), följde med Fredrik och hämtade ut sin nya dator (HP pavillion dv7- ) och sen åkte vi och åt snabbt på ikea. Sen har det tagit en liten stund att byta smycke, men nu så! :D Så nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt. Fredrik har just åkte iväg till Hudik för att jobba. Funderar på om jag lite snabbt ska plocka undan och sopa och så, sen sätta mig och spela.. Tror nästan på det jag!





Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tycker det ser riktigt snyggt ut Sessan!

2011-02-03 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0