we're on the floor and baby you like it

Heej! Haha har just kommit hem igen, riktig trevlig kväll/ dag med tjejerna! :D Och imorgon så fortsätter vi ;D Ehehe, nä men typ. Blir riktigt kul imorgon med, handla runt elva (slut på mat här hemma nu så jag måste ju fylla på lite innan Fredrik kommer), sen kommer Fredrik och sen ska vi till Karima igen på den där BBQ grejjen. Kan ju bara bli en bra lördagt :D :D

Nu tänker jag fanimej skriva klart den sista sidan på tentan, vet ni hur dryyyyg den frågan är? Jag lästa två meningar i säkert en timme innan jag fattade vafan det betydde och jag kommer inte orka göra det imorgon, så lika bra att jag gör det nu när jag ändå inte kan sova! Men sov så fint ni andra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0