you say it’s over, i can sigh again, why try to stay sober when i’m dying here

Godmorgon! Har ni sovit bra? Det har jag gjort. Riktigt skönt, har sovit hela natten och inga mardrömmar, inte vaknat någon gång heller. Suuperskönt! Så nu är jag ganska pigg, ska bara äta lite och dricka kaffe så är nästan allt på plats sen. Ska på pluggdate med tjejerna senare vid ett, ska bli kul!

Och vet ni vad jag kom på? Jag och Fredrik har aldrig varit ifrån varandra i mer än 7 dagar förut, och nu är vi uppe i snart 11 dagar innan han kommer hem.. Låter lite, men det känns supermycket! >:


Jag och Fredrik sommaren -09

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ni är så söta -:)

2011-02-17 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0