enslaved by years in nothingness i surrender to the silence

Godmorgon! Idag är det ingen skola för mig, inget mer förräns på tisdag. Så nu är det bara till att läsa böckerna. Är nästan klar med den jag började på igår, den är jättetunn (och kostade bara 30 kronor). Meen jätteirriterande för en av böckerna som jag beställde skulle komma senare, så jag kunde inte hämta ut den igår när jag var på Ica, men så typ vid nio igårkävll fick jag en avi på den x) Så irriterande. Så idag ska jag till Ica igen och hämta ut en till bok.

Jag håller på och dricker kaffe, leker apport med Neija och ska väcka Fredrik så vi kan ta itu med städningen. Ha en bra torsdag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0