escape from this afterlife

Hallå! Ja nu har det då hänt grejjer med Stenhamre i alla fall. Hon i receptionen ringde mig idag och så att de enda papprena som finns i arkiven är mina betyg. Vänta, whaaat? Okej, så det finns ingenting om att jag har varit fysiskt närvarande under tre år, men det finns betyg. Okej, vet inte om jag accepterar det, men okej. Därför har jag varit smart och mejlat till Glada hudik och frågat om det inte finns någon lag eller så på att man måste anteckna allt som händer kring en elev under skoltid, så får vi se vad som sägs om den saken! Däremot så hade de skickat vidare mitt aggressiva mejl till skolsköterskan, som är den enda där som faktiskt försökte hjälpa mig. Men det enda hon vet är ju att min journal följde med till gymnasiet, men hon skulle se om hon kunde hjälpa mig. Jag blir bara mer och mer trött på den där skolan!

Jag har i alla fall bänkat upp med fredagsgodis nu, ska nog spela en liten stund med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0