i breath, i'm breathing you in

Hallå! Har läst lite mer i boken, och den blir bara bättre och bättre tycker jag! Ett exempel som står är att fattigdom är ett socialt problem och kan därför inte lösas med förmåner, däremot så måste det finnas hjälpmedel för dem som inte har tillräckligt med pengar för att överleva, och det håller jag helt med om. Fattigdom är ett socialt problem som inte går ner på individ problem, utan det är samhällets problem och kan inte lösas med fler förmåner. Kul när de obligatoriska böckerna faktiskt är bra!

Har nu även skickat mejl till min mormor, var evigheter sen, och jag har mejlat chefen om dagar jag kan jobba. Så ungefär två veckor i februari och en vecka i mars vet jag just nu att jag kan jobba, inte helt tokigt! Nu ska jag fortsätta läsa lite, men jag tänkte visa en bild på go- middagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0