i love you too much to walk away

Hallå! Haha, faail på mig i alla fall! Det är ju måndag idag xD Jag var helt övertygad om att det var tisdag. Drygt ju! Jag har alldeles för mycket ledighet xD Hur som så var Karimas lägenhet jättefin, var ungefär samma struktur som när jag bodde på elevhemmet, fast myycket finare rum. Och som vanligt blev det en massa skratt och lite plugg :D Haha, vi hade tänkt att vi skulle försöka gå igenom lite inför seminariumet imorgon, men det är ju ganska svårt att förbereda när vi inte vet vilka frågor eller så det blir. Men trevligt var det!

Jag har just fikat lite och Fredrik har precis åkt iväg på en jobbintervju. Wish him luck! Det är ett jobb som han är jätteintresserad i, så jag hoppas att han får det. Well well, jag ska väl hitta på nåt nu.. Dricka lite kaffe och så (: Have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0