i sold my song crossed the borderline i found something i'd never adjust to


Hallå! Just kolla på filmen, riktigt bra. Stark liksom, tyckte dock inte att Winona passade i rollen, men den var bra. Sevärd!

Nu innan jag ska hämta en kopp kaffe och fortsätta plugga; Dagens utmaning- Min bästa vän. Hm, har jag en bästa vän? Alltså en bästa vän är väl egentligen något man har som liten, och sen blir det väl mer av "nära- vänner". Typ, eller? Jag har ju olika relationer med alla, mamma skulle kunna vara min bästa kompis. Fredrik skulle kunna vara min bästis, Erika skulle kunna vara min bästa kompis, Caisa, Jocke, min kaffemaskin? Grejjen är att det är så olika med alla, relationen ser annorlunda ut, men i slutändan så är det någon jag vet att jag alltid kan prata med. Prata med på riktigt, få råd av, få "kritik" av, stöd, skratt, tips, ha tråkigt med, drömmar, inga pinsamheter.. Förstår ni? Eller pratar jag lika konstigt som alltid? xD Jag tror inte att man kommer någon vart med att ha "en bästa vän" jag tror på ett större nätverk med många närstående- jag tror att det kommer ge mig mest i längden; alltså ge mig mer på det sättet att man blir mer "fullfilled" än om man alltid bara är med en och samma. Men det är klart, vad som är rätt för mig behöver inte vara rätt för andra (:

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag känner mig hedrad om du ser mig som bästa kompis. Då vet jag att jag har lyckats!

2011-01-11 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0