i'll keep you locked in my head until we meet again

Godmorgon! Puuh idag är jag riktigt trött alltså, blir säng tidigt ikväll för min del. Tack och lov borde mina böcker komma idag, så när jag kommer hem sen kan jag börja läsa en av dem. Tills tisdag ska vi ha läst två böcker som vi sen ska ha ett seminarium på, hinner jag nog! Ska till skolan kvart över tio idag med, minns inte vad det var för föreläsning idag, men det visar sig ju. ^-^

Har även just slängt iväg ett mail till stenhamreskolan, jag tänkte ringa dem men så kom jag på att skriver jag är det dokumenterat och det står klart och tydligt att jag INTE skulle haft betygen. Jag var ganska sträng i mailet, skrev även att jag förväntar mig dem den här veckan eftersom jag blev lovad att de skulle komma i fredags. In ya face! Så nu får vi se då.

PLUS att idag får jag mitt smink och kamera och grejjer igen, hurra! Fredrik ska nämligen till Ljusdal så då skulle han hämta det hos mamma och pappa. Äntligen :D Haha, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag försökte också skicka mail till Stenhamre,

jag skickade 4st, men fick inte svar på något av dem.

Så vänta inte för länge med att få in ett svar, för du kommer nog få ringa igen. x)

2011-01-19 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0