i'm sorry Shakespeare was your scapegoat and your apples sticking into my throat

Hallå! Nu har jag och Fredrik installerat om windows, för vi hade fått ett virus. Men nu funkar det kalas bra igen, och den här gången har vi installerat ett anti-virus program också.. haha. Tur att vi i alla fall har två partitioner! Under tiden har jag läst i boken "Socialpolitiska klassiker" som ska vara klar tills tisdag, riktigt bra bok. Han beskriver tre klassiker inom socialpolitiken, vad det stod för, kritik, för/ nackdelar etc. och även så spinner han in på EU. Väldigt bra bok tycker jag! Även om jag inte alls håller med på vissa av grejjerna som står i, så är boken bra skriven och jag tycker om att det bland annat står med olika sorters kritik som exempelvis EU har fått. Bra bok! Ska bli kul att ha seminarium på den.


Jag ska fixa lite mer kaffe och sen ska jag fortsätta läsa en stund. Ha en bra.. lördag? Är det lördag eller söndag? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0