just gonna stand there and watch me fall?

Heeej! Nu är jag hemma och väntar på maten. Sen efter det ska jag sätta mig och plugga så mycket jag bara kan. Ett kapitel har jag hunnit idag, woo. Kul att tentan är nästa fredag xD Haha som sagt så i helgen blir det powerplugg. Dagens utmaning- Det här åt jag idag. Frukost: Vaniljyoghurt och nötmüsli + apelsin juice. Lunch: En sån där middagsrätt från Findus med pannbiff, ärtor, morötter, potatis och lök. Middagen blir: Korv med mos och broccoli. Efterrätt: Kanelbulle med kaffe och sen ikväll blir det nog en banan! En typisk matdag för mig, faktiskt. :D


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag älskar dig gumman! <3 <3

Längtar tills torsdag kväll :)

2011-01-06 @ 00:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0