one by one we will fall, down down

Hallå! Fick hem avin till mina kläder idag, så vi åkte och hämtade dem och jag blev riktigt besviken faktiskt, för det var ett erbjudande så man skulle få med handdukar men det fick vi inte. Och en kofta kommer i mars (buuh) och sen mina jeans som är snyggast av det jag beställde, är en decimeter för stor xD Så jag vet inte om jag ska returnera och få en mindre storlek eller helt enkelt sy in dem, för då på köpet kan jag ju fålla upp dem också. Det är fan inte lätt att vara liten! xD Men chinosen är jag supernöjd med, kommer kanske sy in dem några centimeter, har inte bestämt mig än. Men självklart testade jag till kavajen och spetsbodyn jag köpte, blir nog snyggt till en utgång framöver ;D Men lite fin smink och högklackat! (: Nu ska jag nog läsa lite tills jag ska laga en liten middag innan jag ska iväg på bio! Hörs lite senare!



Kommentarer
Postat av: Mammsen

Synes du skal brokke dig over at håndkläderne ikke var med. Og så ved jeg jo ikke med jeansen. Hvis du orker sy dem op kan du göre det. Ved alt om hvordan livet som lille ter sig. Det er sgu noget träls indimellem

2011-01-28 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0