read my lips, i'm a vain bitch

Hallå! Går framåt, bara sex kapitel kvar nu.. ska bli klar innan jag går och lägger mig, så jag imorgon kan läsa igenom anteckningar och sånt och verkligen förbereda inför tentan. Puuh, ikväll kommer jag verkligen ångra att jag sagt så, haha. Men vet ni vad som gör att det tar sån tid att läsa? Det är jätteliten text och två spalter på varje sida. Istället för normal text och en spalt. Hum. Ska försöka få mig lite luft sen också.. har inte varit ut på hela veckan :O Helt galet. Well well. Kaffe och sen återgå till kapitel 41; Suicid risk och självskadande handlingar. Känns som om jag inte behöver lägga så mycket energi på just det kapitlet va?.. Ehehe, just det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0