somebody mixed my medicine

Hallå! Har pluggat och pluggat och kollat på Top Model och ätit pizza och nu ska jag plugga vidare igen :D Hur bra som helst, typ. Men jag tänkte att jag skulle ta dagens utmaning; Ett ögonblick. Ett av de viktigaste ögonblicken för mig var när jag fick reda på att jag kom in på Glada Hudikgymnasiet. I typ maj 2007, jag hade inte alls tänkt mig att gå gymnasiet för jag orkade verkligen inte det- men mamma och pappa fick mig att söka dit för de tyckte att det verkade som en otroligt bra skola. Jag sökte, och jag och pappa åkte dit för att kolla hur det var och blev kär på en gång. Det var som att jag fick energi att satsa på skolan bara av att vara där och träffa lärarna, så när jag fick beskedet att jag kommit in började jag gråta! Jag sprang ut från klassrummet med tårarna rinnandes och ringde pappa. Helt galet var det, vi åt middag på en resturang för att fira också. Det kändes verkligen så bra, nästan som att få en ny chans, och se vart det tog mig! :D


Ett par byxor jag starkt funderar på att beställa!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Skit-snygga! Köp dem omedelbart!

2011-01-11 @ 08:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0