sparks in the air, we spread a lot of envy

Godkväll! ..Skrivkramp i långfingret på högerhanden, kan jag ju säga! Gaalet ont gör det, undrar om man kan få inflamation där? Vore ju ganska löjligt alltså. x) Tror jag har kommit fram till att jag måste vara hemma torsdag med för att plugga, annars tror jag inte att jag kommer hinna (klagar jag och sitter vid datorn). Men det är kul, det är det. Tänkte ta dagens utmaning, som jag glömde igår; Min dag. Känns ganska onödigt att berätta vad jag gjort idag, men jag kan ju säga att jag klev upp vid elva, matade katterna och började plugga. Sen har jag bara pluggat, ätit mat, ätit choklad och äpple och annanas och druckit kaffe. Dock så fick jag en sån där känsla innan när jag läste att jag verkligen har valt rätt, jag sitter och förverkligar min dröm. Förstår ni hur mäktigt det känns? Det liksom känns lite overkligt, eller ganska overkligt. Så fast att jag håller på att döda mitt långfinger och plågar migsjälv genom svåra termer och ord, stressar över att jag nog inte kommer hinna helt klart, så är det här det bästa jag gjort för migsjälv. Jag längtar verkligen efter att få komma ut på praktik i maj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0