the same old song means so much more

Godkväll! Kan ju säga att jag aldrig kommer utbilda mig inom juridik i alla fall! Har just läst ett sjukt drygt och förvirrande kapitel om tvångslagarna. Jag vet ju vad de olika lagarna är, vad de är till för och när de ska användas, men jag fattar ingenting när man går ner och ska läsa i paragrafer, faktiskt! En paragraf säger en sak, en annan säger nåt annat. Blääää!

2 kapitel kvar nu bara, ett hinner jag nog innan Svärdet och spiran och det andra får bli efter det.. (: Trodde fasiken inte att jag skulle hinna klart, men det var väl tur att jag inte jobbade för då hade jag verkligen inte hunnit klart! Hurra vad jag är bra. :D Så imorgon, skulle tro runt två eller så kanske, har jag mitt liv tillbaka igen. Då ska jag ta en promenix och städa lite! Göra av med energi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0