we are the innocent, hunted by the mystic force

Godmorgon! Kollade på Svärdet och spiran igår, och det var jättebra! Hade tänkt börja läsa boken (den ligger fint på mitt nattduksbord hemma) men så såg jag att serien skulle komma på 3:an så då struntade jag i det. Och det var jättebra igår, ikväll kommer nästa del. Då ska jag titta med pappsen! Idag är det ju helgdag i Sverige (fattar dock inte varför man firar 13dags afton?) men inte i Danmark så här sitter vi och det är tyst och lugnt för en gångs skull. Finskarna är också lediga. Blir bra betalt idag! Meen ganska löjligt är det ju för inte ens nyheter kunde man se imorse, liksom hallå. Det kan du ju fasiken på nyår. Whatevah. Kaffe och plugg nu. Oooch lite jobb såklart ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0