what it meant to me will eventually be a memory of a time when i tried so hard

Innan jag går och lägger mig tänkte jag ta dagens utmaning; Mitt favoritminne. Har funderat över det hela dagen nästan, kommit fram till att jag har så otroligt många fina minnen som jag plockar fram lite då och då. En massa olika grejjer från gymnasiet, när jag varit på Metaltown, i Skagen och sånt. Men jag har nog kommit fram till att mitt allra bästa minne är från i våras; studenten. Precis som jag skrev då så för mig var inte det bara att ta studenten, utan det var ett bevis på att jag klarat av grundskolan, något som varken jag eller många av mina lärare trodde. Högstadiet var verkligen pest för min del, och det var en del lärare som exempelvis vägrade skicka hem skoluppgifter när jag pluggade hemma så jag hamnade jättemycket efter. Massa sånna grejjer, plus att jag blev den första kvinnan/ tjejen (whatevah) i släkten som tog studenten! Riktigt hårt slit tog mig dit, och själva studentdagen var bland det bästa jag varit med om!


bilden kommer härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0