when i'm about to fall somehow you're always waiting

Godkväll! Nu är jag nog snart inne på sista visan tror jag, två kapitel sen sover jag nog gott. Fika väntar nu, känns som om jag åt middag nyss men det var tydligen fem timmar sen. Och ja, då är det matdags igen ju. Håller på med ett jätteintressant kapitel iaf; Dissociationssyndrom som är i väldigt stora drag när man får en annan personlighet; det man oftast associerar med schizofreni, vilket är helt fel. Sjukt intressant är det i alla fall! Det är ungefär som när den där "deja vú" känslan man får ibland går så pass mycket överstyr att man har ingen aning om vad som hänt, eller hur man kom dit man er och så vidare. Coolt som fan, men säkert inte roligare än det är med en depression.
Well well, sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0