you got me feeling like you're that something i've been missing

Hejhej! Jag ska snart gå och lägga mig, har ätit godis så jag har ont i magen xD Men det är det lätt värt! Tänkte dock ta dagens utmaning innan; Min första kyss. Haha, det är nästan pinsamt att erkänna det men jag minns verkligen inte. Det är så många delar från mitt liv som jag inte alls minns, "svarta hål" typ. Mycket har jag förträngt, men mycket har försvunnit av sig självt med. Däremot så kan jag säga att min bästa kyss står Fredrik för, varje morgon och varje kväll!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Söt du gumman! <3

2011-01-22 @ 02:26:21
Postat av: Hon som precis pajade sin dator

-:)

2011-01-22 @ 11:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0