you pushed me far from you, in your life

Godkväll! Jag har pluggat igenom ett kapitel nu och börjat på nästa, dock så kommer jag måsta plugga ännu jättemycket mer i helgen. Eftersom att jag inte hinner sååå mycket på jobbet, men då är det väl så då. Gav mig vid nio för jag ville kolla på en dokumentär på fyran (minns inte vad den heter) som handlar om barn som fått.. gomspalt? Heter det så? Och så blir de typ utstötta från samhället. Och nu pågår det ett projekt med som heter Project smile har jag för mig där ett antal barn får möjligheten att bli opererade. Intressant! Och sen är det sova dax för mig, är ganska trött idag. Så ja. Kolla på dokumentären om du inte har något att göra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0