all is vanity, underneath the sun, all is vanity

Hallå! Haha fail på mig, blev just klar med att skriva in fråga tre.. men då har jag ändå kollat på körslaget samtidigt och ändrat/ lagt till grejjer. Och hejja Jarse alltså, faktiskt så är de ju bäst! Även ikväll var det bäst. Fast jag tyckte att det var synd att Jasmine åkte ut, de var väl ändå inte sämst va :S Hur som så hoppas jag på att skådisarna kommer snart så jag får äta lite kvällsfika, haha. Behöver mycket energi när man pluggar!

Och NU ska jag fortsätta på sista frågan, woo! :D

Haha behöver ju inte Photoshop längre ;D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag tycker de ska vinna. Tycker Andreas är en riktigt bra körledare o bra på att peppa sitt team.

Inväntar med längtan ditt manus. Ser fram emot att läsa vad du har kommit fram till-:)

2011-03-26 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0