found something sweet on the island with the daughters of eve, but through thick and thin they've gone away and only left their grief

Godkväll! Hoppas att ni har en fin lördagkväll (: Jag har just varit i restaurangen och ätit middag, röding med kantarellsås och potatismos. Sjukt gott var det, och mätt blev jag. Hann skriva lite till tentan också, tog med blocket och böckerna. Perfa. Så nu har jag nog hela fråga tre klar på papper, ska bara skriva in det också och sen är det bara fjärde kvar! Woo. Ska skriva in det på datorn nu, hinner nog det innan körslaget. Hade velat haft godis men det verkar inte finnas bra möjligheter för det :P Jätteliten by (200 invånare enligt Fredrik), sjukt att de har lyckats sälja slut på nästan... 10 föreställningar eller nåt sånt.

Nej nu ska jag skriva som fasiken, ha en fortsatt bra kväll! (:


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

det där lät inte helt fel! :)

2011-03-26 @ 21:48:17
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0