here you are down on your knees again trying to find air to breathe again

Godmorgon! Har ni sovit bra? Jag har sovit ganska bra, större delen av natten i alla fall. Somnade efter typ en kvart in i filmen, sen vaknade jag lagom till den var slut och hade ont i höfterna (jag får jätteont där om jag ligger i samma ställning förlänge) så då snubblade jag in till sängen. Idag känner jag mig pigg också, men det känns skönt att vi börjar 13:15 idag i alla fall! Nu ska jag äta en supergod frukost, ha det så bra så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Jag får också ont i höfterna om jag ligger i samma ställning länge! Kan vakna och verkligen vela gråta.

2011-03-30 @ 10:49:01
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Sv; Jag vet faktiskt inte just nu. Jag känner mig märkligt likgiltig till och från och det är inte likt mig.. Allt brukar vara svart eller vitt för mig, upp eller ner. Jag är inte van vid mittemellan men det verkar som om det är där jag är nu.

2011-03-30 @ 11:16:47
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0