i cry when angels deserves to die

Hejhej! Jag ljög för er förut, jag orkade inte läsa mer så jag kollade på Gimore girls istället ^-^ Värmde min sista pucko och myste ner mig i soffan. Nu är det någonstans mellan tre och fyra timmar tills Fredrik kommer hem igen! Woo vad jag längtar. Tänkte jag skulle försöka städa lite (tro mig, med två katter och en chinchilla så blir det hårigt och grusigt etc efter 5 minuter) nu och göra fint. Kul va? :D

En bild på mig och Fredrik för ganska exakt två år sedan, haha :D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ni är så jävligt söta ni två. Puss!

2011-03-13 @ 17:02:11
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Städa är skittråkigt, men man blir så nöjd med sig själv när det är gjort!

2011-03-13 @ 18:04:14
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilket sött foto!

2011-03-13 @ 21:00:32
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0