i hope you're unhappy and hurting inside i want you to choke when you swallow your pride

Godkväll! Det blev ingen film, han fick för sig att göra en hemsida istället. Har just kollat på nyheterna, ska kolla på dem klockan tio också. Tycker att det är sjukt att de kan säga att Japan inte behöver oroa sig för kärnkraftverket. Jävla bullshit. Kan inte mycket om hur själva säkerheten ser ut på kärnkraftverk, men jag kan ju garanterat säga att om det blir en viss form av instabilitet finns all anledning att oroa sig, det är liksom ingenting som går att lösa med ett fingertryck. Tycker att allt i Japan är så himla tragiskt, meen ni vet ju hur mycket jag är för konspirationsteorier så jag har mina tankar..

Ska i alla fall äta lite mackor nu och bädda inför nästa nyhetsprogram, riktigt tisdagsmys ;D Haha, ha det så bra sålänge!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Visst är det sjukt!

Men det är som han som var kärnfysik expert sa det: Tepco som drivar detta kraftvärk, har tidigare haft problem med att tala sanning, så det är definitivt mycket oroväckande!

2011-03-15 @ 21:43:43
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

jaha okej :o blev inget pp iår då :(

2011-03-15 @ 23:16:58
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0