i know i'll miss you if i close my eyes

Hallå! Har just kommit hem igen, buuh ville inte åka hem. Ville stanna med Caisa juu! Var alldeles för länge sedan vi träffades, blev lite sånt där "blöt-i-ögat" moment. Hon var så duktig! Jättebra show, det var både dans och sång. Vissa som sjöng var verkligen sjukt duktiga, och några dansare var riktigt duktiga också. Blev jätteimponerad av Caisa, syns att hon tycker om att dansa! Sen var det ju jättekul att träffa hennes päron igen, var nog.. två år sen eller så. Så där fanns det också lite att ta igen. Tyvärr tog jag inte med mig kameran, så det blir inga bilder. Men en otroligt trevlig kväll i alla fall! Hoppas att vi träffas snart igen. <3

Nu ska jag nog ta och äta lite, hann inte äta innan jag gick, sen ska jag antingen pysa ner i soffan med film/ Gilmore girls, eller så ska jag läsa. Ha en fortsatt bra kväll! (:


Kommentarer
Postat av: c

usch, va jobbigt det blev ^^ o det kändes jättehemskt att äntligen få träffa dig o sen bara måsta lämna dig så där, men det var sjuuukt skönt att se dig!! :') vi syns snart! :* <3333

2011-03-06 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0