i'll never be good enough, you make me wanna die

..Har lite kvällsångest just nu. Eller inte ångest, för det kan jag inte ha med medicinen. Men någonting som skulle kunna vara ångest, om jag inte haft medicinen. Men i alla fall. Nu vet jag varför jag inte vill bo ensam i alla fall, jag skulle bli knäpp. Har liksom ingen lust eller energi till något. Och till råga på det så har jag snart slut på medicin, men jag har inte fått någon remiss till ny läkare än. Blir sjukt ledsen om jag måste börja om med medicinen, igen. Och jag orkar inte vara utan den heller. Lite lustigt hur bra man kan må av två tabletter, och lika dåligt utan. Jag hatar att det är tre månaders väntetid som max, för det är alltid precis på sista dagen som man får träffa- men den här gången ser det ut som om jag måste vänta längre än tre månader och stå utan medicin om två veckor. Känns piss. Piss. PISS.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: tack för ditt tips !!!

2011-04-09 @ 00:24:51
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0