i'm going blind, i'm going underground

Jag måste erkänna att jag har hemskt tråkigt! Så pass tråkigt att jag orkade kolla igenom gammla bilder från pappas 60års kalas i Danmark i 2008. Hittade en jättefin bild på mamma och pappa och en på mig och pappa när vi dansade :D




Förövrigt har jag varit duktig och diskat också, klockan tio på kvällen :D Höjden av tråkigt eller? Tror nästan det jag. Plus att jag spenderat en tid på att kolla på när Mitzi och Neija busar, kan ni tänka er hur kul det ser ut när Mitzi har tratt och Neija är superliten? Ganska underhållande :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Har aldrig set de billeder. Hvor fine de er!

2011-03-04 @ 11:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0