i'm not scared just changing

Hallå! Hoppas ni har en fin söndag so far (: Jag har läst en stund, njutit av hur grym jag är på att koka kaffe och plattat håret, det tog typ 40 minuter innan jag faktiskt gick med på att kalla det platt.. Sjukt vilken skillnad det är ändå från lockigt till platt, för när det är lockigt är det ju alltid en viss volym, alltid burrigt och spretande.. Men när jag plattat är det bara.. platt :P Ganska tråkigt ändå. Hittade ingen särskilt bra bild från min födelsedag förra året, men man ser i alla fall hur långt håret blivit hittills. Vågar snart säga att jag är långhårig! :D

Det måste ju ändå vara runt 15 cm! :D

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

...mindst - om inte mer -:)

2011-03-06 @ 12:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0