neutrality means that you don’t really care cause the struggle goes on even when you’re not there

Hejhej! Sorry för kass uppdatering idag, men jag orkade inte vara osocial och pilla med datorn imorse innan jag gick till skolan, tog tillfället i akt att umgås med Jocke och Fredrik. Men nu har jag i alla fall kommit hem från universitetet, jag tyckte att det var superintressant idag. Vi fick en fråga; någonting i stil med "ser den svenska välfärden bra ut? Kom med förslag på förbättringar/ ändringar". Jättespännande! Och sen hade vi ju kul samtidigt ;D

Nu snart vankas det mat från woken som ligger ~20 meter från oss, mums. Är superhungrig nu! Hihi, förresten är det ju fettisdagen idag! Jag åt en välförtjänt semla på skolan! :D ..Ha en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare (I promise!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0