who do you think you are, running 'round leaving scars, collecting your jar of heart

Hejhej! Är hemma nu, eller har varit det en stund. Åkte från mamma och pappa strax innan elva och klev in i lägenheten halv fem, haha. Trött som få idag! När jag kom till Sundsvall mötte jag upp Fredrik som har sprungit på stan hela dagen, drack kaffe och handlade grejjer åt djuren, både åt LasseMaja och åt katterna. Så myyysigt med djur ju! (:

Nu ska jag ta och söka artiklar till rapporten jag ska skriva.. kul liv va? xD Ha en bra kväll, hörs lite senare! (:

Var på ett jättefint café idag, "Tant Anci och fröken Sara" hette det, supermysigt. Köpte en macaron, och jäklar vad gott det var :D Hade aldrig testat innan, suupergott. Förstår varför det blivit så populärt xD


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: mjo.. men lutar nog åt nr 2 trorja..:)

2011-05-23 @ 18:57:05
URL: http://eeeevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0