the morning comes with a light

Hejhej! Nu sitter jag på skolan, och snackar med några ur klassen. Mysigt (: Har k-projekt, ska skriva på min roman. Hela dagen ska vi ha projekt, så hela dagen ska jag sitta och skriva skriva skriva. Awesome. Och dessutom är jag på bra humör idag, ska satsa på att sitta ute på kafferasten- vilket fick mig att komma på att jag att jag glömt att ta ut kaffepengar! Får verkligen hoppas på att Jocke har med sig sin termos, han brukar ha det så jag brukar få en kopp kaffe på morgonen. Men eftermiddagen blir jobbig >:

Men nej, nu ska jag ta och börja skriva!

Cya later!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

...och jag sitter på jobbet. Har med mig hembakade mbrownies. Eftersom jag är skyldig en tekniker lite mums-mums för ett par väldigt svåra kunder-:) - Så jag gjorde det enkelt för mig själv och bakade massor med brownies i går. Bytade ut vatten med juice. Shit! vad gott det blev!

Ha en riktigt skön dag!



Puss o kram

Mammsen

2010-04-26 @ 10:03:10
Postat av: M

tackl för din fina kommentar <3

2010-04-26 @ 12:41:11
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0