coffee ready to go

Hallå! Det är helt otroligt vad trött jag är! Sover till tio, halv elva de senaste fyra dagarna, fast att jag inte har gått och lagt mig särskilt sent. Igår skulle vi återuppta våran Legend of the Seeker maraton, men jag var tvungen att ge upp efter två avsnitt.. hehe. Jaja, det är väl bara att fortsätta ikväll! :D

Jag ska ta och göra lite kaffe snart, börjar bli väääldigt kaffetörstig. Kikar på min förra favoritserie, Days of our lives, men det har hänt så mycket sen sist så jag fattar ingenting. Arrgh, och vet ni? xD Har faktiskt ett problem nu, jag behöver snyta mig! Haha.. jaja, får försöka lösa det på ett bra sätt. ^^

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

HALLÅ!

Du har fått en liten award i min blogg ^^



Kolla in de här!

Länk: http://fridilin.blogg.se/?tmp=17144720



puss <3

2010-08-17 @ 14:51:02
URL: http://fridilin.blogg.se/
Postat av: kaj

naaaaaajs! :D <333

2010-08-17 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0