days of our lives

Godmorgon! Puuh, vad härligt det var att träffa Mia igen! <3 Längtar verkligen till på onsdag :D hehe. Verkar bli en del fler från gamla klassen som ska med, kommer bli superkul! Efter att ha träffat Mia gick jag på brandgaraget och var där tills de stängde vid tio. Nu ska jag snart sätta igång lite kaffe och kika på Days of our lives! :D

Hittade en jättefin på Mitzi, knäppte den för någon månad sen när hon var liten bebis fortfarande. Hon är fortfarande bebis, men då var hon ännu mer! ^^



Kommentarer
Postat av: Anna

fin katt och fin bild :)

2010-08-20 @ 10:43:05
URL: http://misspurple.se
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,



Men se där! Så sött hon är! Hon kommer att älska den där fina ligg-saken som du har köppt til henne, och som jag har med mig i morgon-:)



Puss o kram

Mammsen

2010-08-20 @ 10:57:04
Postat av: Sämre parten av lägenheten

Supersöt bild på vår lilla Mitzi!

Det var jätte roligt att du kom till BG igår kväll.

Tycker det är super roligt när du är där. Gör hela kvällen mycket lättare och det går mycket fortare:)

kärlek

2010-08-20 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0