i don't feel

Hallå!.. ni får ha överseende med den dååliga uppdateringen ett tag framöver. Jag orkar inte bry mig om särskilt mycket för tillfället. Så småningom kommer jag nog berätta vad som är fel, men inte än- det vet jag inte om vi är redo för. Men hur som så är denna dag min sista innan jag börjar på universitetet. Ska bli så bra. En massa olika aktiviteter inplanerade under nollningen, får se hur mycket jag orkar med. Hur som så börjar jag klockan ett imorron.

Idag är det en göra absolut ingenting annat än att dricka kaffe och kolla på film dag. Känns skönt.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag finns här för dig och dina föräldrar! Alltid!

Idag blir det massa film och gott kaffe i soffan. Och när du behöver mig sitter jag bara ett par centimeter ifrån dig :)

<3

2010-08-29 @ 14:56:52
Postat av: Mammsen

Hej Sessan,

Jag önskar att du hade ringd mig och berättat hur du mådde. Jag tror tyvärr det är mitt fel. Jag ber om ursäkt för det. För jag vill inte att du ska ta på dig den smärtan.

Du ska njuta ditt liv och allt det nya som börjar för dig nu. Det är superviktigt för att du ska känna att du lever. Förstår du? Have no fear! Allt blir bra - kanske inte i dag, inte i morgon heller. Men så småningom - så blir det bra.

Det var jättesnällt av dig att gratta V på hennes födelsedag. Hon blev riktigt glad. Ville gärna tacka dig, men hade inga pengar på mobilen, så nu tackar jag on her behalf.

I dag ska du börja på universitetet. Vet du hur stolt jag är!?! Det känns SÅ JÄVLA KUL!

Jag hoppas du får en riktigt spännande och rolig dag trots allt.

Ta hand om dig själv. Du har Fredrik nära dig, och du finns i mina tanker hela tiden.

Puss o Kram till min lilla flicka

2010-08-30 @ 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0