it's the only way to survive

Godmorgon! Jag känner mig faktiskt riktigt pigg och glad idag, vet inte varför, men! Jätteskönt. Sovit mycket bättre än på jättelänge, kanske är därför. Och äntligen lite sol! Kunde gå till jobbet utan jackan idag, har jag inte gjort på två veckor typ. Kanske blir lunch ute idag då! Läste klart Den mörka materian del 3 igår, så nu är jag klar med den serien. Den tog verkligen en helomvändning där i slutet, inte alls som jag trodde att den skulle sluta. Riktigt bra är den, och välskriven. Jag vill också ha en daimon! Haha. Så idag ska jag börja på en av de nya jag köpte; Vad som än händer, en tvättäkta roman. Länge sen jag läste en klassisk roman, för jag skulle inte vilja kalla Twilight serien för tvättäkta romaner. Romaner, ja- men inte en klassiska romaner. Tycker jag, i alla fall! 

Men, nu ska jag logga på telefonen och ja.. läsa nyheter och sånt. Hörs lite senare! 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra att du fick mycket sömn. Om man är trött är det svårt att fokusera.

Ser fram emot fikat i dag. MUMMS!



Puss o kram

Mammsen

2010-08-05 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0